Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: Set Suami Sayang

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

26 January 2013

Set Suami Sayang

Post panas..tapi memang tak dapat dinafikan para isteri memang patut jaga dan jangan ambil mudah akan tahap kesihatan serta bentuk badan selepas kawin dan melahirkan anak. Untuk suami kan, sape tak sayang suami ceq oi...suami pun tak kan tak sayang isteri kan...jom kita tengok macam mana esp ni dapat mengeratkan hubungan kasih sayang suami isteri..kalau isteri makin gebu...suami sayang tak? kalau atas bawah tegang suami sayang tak?hehe....


Protein sangat penting untuk menganjalkan otot-otot disekitar dada dan punggung. secara tak langsung dapat menegangkan payudara dan punggung...suka tak??suami mesti suka...kalau suka...hadiahkan lah untuk isteri tersayang. Lepastu kenala jaga pemakanan, pemakanan yang tidak teratur juga boleh menyebabkan payudara lembik dan senaman untuk mendapatkan bentuk badan yang menarik


Alfafa bukan saja sebagai Milk Booster, tapi berfungsi seperti kacip fatimah.. ianya dapat mengetatkan vagina, mengatasi masalah keputihan, mengurangkan sembelit, mencuci usus bagi membuang toksik, memberi kelegaan semasa haid dan menghilangkan kelesuan dan tekanan...rumahtangga pun sejahtera. hebatkan ...Isteri sihat. keluarga bahagia..




untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com
sms / whatsapp : 012-610 2263






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign