Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: Testimoni - Breastfeeding

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

27 January 2013

Testimoni - Breastfeeding

set penyusuan shaklee

banyakkan susu badan shaklee

tingkatkan susu badan shaklee

Seronok tak tengok ibu-ibu dapat mengumpul stok EBM. Masa saya dalam pantang dulu tak pernah terfikir nak buat macam ni. bukan apa tak ada pendedahan mengenai breastfeeding. maklum la baru-baru lagi...kat rumah pun tak ada orang yang berpengalaman. lepas dah masuk kerja baru la pam skit-skit itu pun sebab breast bengkak sebab 8jam bekerja tak jumpa baby.Bila tengok orang kumpul macam ni teringin plak nak beranak lagi..hehe...Nak tau tak ibu-ibu ni amik produk ape dengan Shaklee ni? Mesti lah Set 3M Shaklee 
tips banyakkan susu badan



Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan


2 comments:

  1. semoga berjaya dengan bisnisnya ya kak
    nak follow sini...salam kenal dari saya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign