Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: Vitamin Untuk Kulit Sihat dan Cantik

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

31 January 2013

Vitamin Untuk Kulit Sihat dan Cantik

Assalamualaikum dan selamat pagi, hari ni genapla sebulan kita di tahun 2013 kan, macam mana azam 2013 dah start ke belum? ada tak listing dalam 2013 untuk mendapatkan wajah yang sihat dan cantik? taknak ada jerawat, nak hapuskan jerawat kat muka. saya ada cadangan untuk vitamin kulit cantik ni...memang menjadi pilihan pengguna Shaklee dan telah terbukti berkesan. 

Asasnya, kerosakan kulit adalah berpunca dari radikal bebas, untuk mengurangkan kesan radikal bebas ni kenalah kita dapat antioksidan. Nak dapatkan antioksidan ni...kita kena la selalu makan buah-buahan dan walnut(org putih kata)...kita ni makan kekacang je...jadi dalam setiap hari boleh ke kita konsisten makan buah, makan kacang...larat ke nak kupas 7biji buah oren?segugus buah anggur....rasanya belanja lagi mahal....tapi dengan Shaklee kita dah siapkan untuk uolls. Organic lagi, Antara fungsi Set cadangan ni...boleh tengok kat bawah ye...
BComplex 
Membantu mengekalkan tona kulit yang sihat. Vitamin B sangat berguna untuk mengawal stress. Salah satu punca jerawat adalah stress. So, jangan la stress selalu...senyum sokmo. nak marah pun senyum..baru la cas-cas positif akan datang kepada kita
Vitamin C
Melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi munca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kerinf, kedut serta garis halus. Vit C adalah antioksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain. Bertindak melindungi dan membaiki kulit. Anda perlu tau Vitamin C adalah bahan utama dalam sintesis kolagen.
Vitamin E
Merupakan antioksodan yang tidak dapat dihasilkan oleh badan dan ia bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku.


Selain itu...dengan pengambilan ESP ini. dapat membantu untuk penyerapan vitamin lain. oleh sebab sel kita diperbuat daripada protein, ESP dapat membantu untuk menghasilkan sel yang sihat, dengan menggantikan sel kulit yang yang sudah mati . Membaiki struktur kulit.

Sesuai untuk kulit bermasalah, jerawat, tona tidak sekata, kulit kering dan lain-lain.




untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com
sms / whatsapp :  012-610 2263

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign