Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: Shaklee Mengiktiraf Set Penyusuan

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

26 April 2013

Shaklee Mengiktiraf Set Penyusuan

Suka hati saya tengok artikel Isihat untuk bulan Mei ni sempena hari ibu...Artikel mengenai Tips Penyusuan Susu Ibu dengan supplement Shaklee. Shaklee pun dah mengiktirafkan set penyusuan ni...Sebab ia memang berkesan kepada ibu-ibu diluar sana...Kalau tak masakan saya dan ramai lagi ibu-ibu yang meneruskan penggunaan supplement ini.
banyakkan susu badan

Bukan apa...bagi saya tak semua ibu-ibu kat luar sana yang bertuah untuk mempunyai susu badan yang banyak tanpa mengamalkan supplement. Ada sesetengah ibu hanya menyusukan dalam waktu pantang sahaja... Mereka lebih Nampak langkah mudah tak payah nak stress-stress piker susu badan tak cukup. Baik beli susu formula je..walhal...susu formula sekarang sangatla mahal....anak saya yang empat tahun pun mencecah Rm100.00 sebulan...yang 1tahun 10bulan lagi jimat walaupun dia lagi banyak menyusu...sebab dia menyusu badan...hehe.

So..kakak-kakak...ibu-ibu sebelum membuat keputusan fikirlah banyak kali...Beli supplement untuk kesihatan ibu dan anak demi menyusukan badan...atau bazirkan duit beli susu formula.

Antara supplement yang dicadangkan ialah
 - Omega Guard
 - Alfafa
 - Vitalea
 - ESP
 - Vitamin C
 - Bcomplex
 - Ostematrix

Nampak banyakkan...tapi itu adalah cadangan yang paling optimum... Cadangan akan diberikan mengikut keperluan masalah kesihatan ibu dan anak...

Untuk Konsultasi percuma boleh hubungi saya untuk kesesuaian set anda.



untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
sms/ whatsapp : 012-6102263
cod area : Putra height (Usj), Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign