Ajuya Rashid: Penangan Meal Shakes Shaklee

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

04 June 2013

Penangan Meal Shakes Shaklee



Nurul Qiera Eryna yang noty...hehe...malam ni saje je makan kat depan tv...letak surat khabar hidang la lauk pauk...dah habis makan umi tengah basuh pinggan...datang nak ambil periuk tengok2 dia dah ngadap dah. Padahal dah abis sepinggan nasi tu...Lapar sangat ke anak umi ni.hehehe....Ini la penangan Meal Shakes..saya beri anak saya ni 3 kali seminggu je..masuk dalam susu dia...besar sudu coleslow kfc tu ha....tapi kesan dia. Macam tak caya....kalau tak jenuh kejar nak suruh makan nasi.




Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan

2 comments:

  1. mcm tu nak try la..badan sya kurus dn kecil sangat..

    ReplyDelete
  2. Meal Shakes tengah promosi sekarang ni...better ambil set with vitalea n bcomplex.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign