Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: Testimoni Set menyusu dan slimming Shaklee

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

18 June 2013

Testimoni Set menyusu dan slimming Shaklee

set slimming dan menyusu badan shaklee
Wow!! terkejut saya tengok perubahan Ummu...Alhamdulillah..Selepas Ummu mengamalkan Set langsing dan menyusu Shaklee...Itu pun yang minimum tau...Ummu hanya consume ESP, Lecithin dan Alfafa...


" Dulu pinggang 44inchi ...sekarang 38inchi...nak kurangkan banyak lagi...walaupun tak turun banyak dulu dalam 107kg, sekarang 95kg...masih dalam proses..hehe.."

See...walaupun tak turun banyak..tapi boleh namapk muka ummu dah runcing skit. sebab apa? sebab otot dah mula terbentuk..kalau dulu lemak..sebab tu berat xnmpk byk turun...Semoga Ummu dapat menjayakan misi untuk dapat berat ideal beliau...Good Luck dear.


set slimming dan menyusu badan shaklee




Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan





3 comments:

  1. hai.. salam kenal,
    follower no.90
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete
  2. kalau makan vit B,C dan E kena jarak2 kan masa ke? atau boleh makan sekali semuanya yea?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign