Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: Testimoni Vivix Shaklee - Bacaan Kencing Manis Kembali Normal

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

10 September 2013

Testimoni Vivix Shaklee - Bacaan Kencing Manis Kembali Normal



"Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah dan kehendakNYA..kita berusaha dan berikhtiar yang menyembuhkan adalah atas kehendakNYA. Abah dikesan kencing manis pada awal tahun 2013 hari tu, dengan kadar bacaan yang agak tinggi, 17 atau 18 mcm tu. kemudian bacaan xpernah turun2. bermacam jenis ubat dan supplement cuba, tapi bacaan makin teruk sehingga tidak dapat dibaca, dalam masa yang sama, berat badan turun mendadak sehingga seluar saiz 42 pada asalnya tinggal saiz 34, bayangkan memang turun byk sangat. makan tak lalu, sentiasa letih dan penglihatan menjadi kembang, hingga terpaksa buat cermin mata baru, dan abah dh tak berani nak bawak kereta jauh2 waktu malam..sepanjang bulan puasa hari tu memang kami adik beradik semua susah hati tgk keadaan abah, kalau hari xkerja memang abah melepek saja xlarat, bibir pecah, makan xlalu. kemudian bulan lepas saya berikan VIVIX untuk abah cuba, saya cuma suruh abah ambil sekali satu sudu teh setiap kali sebelum tidur, konsisten hampir 2minggu, alhamdulillah. Hari ni abah p klinik untuk check bacaan dan keputusan bacaan 5.4, alhamdulillah normal.. bersyukur sgt2 Allah makbulkan doa kami semua untuk melihat abah sihat macam dulu..sekarang ni abah dh berselera makan, kerja pun dh xletih macam sebelum ni, abah kerja 3 shift, pagi, petang dan malam. memang abah rasa bertenaga sangat sekarang, muka pun dh nampak merah, penglihatan pun dah semakin ok..alhamdulillah.."









Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 

2 comments:

  1. Slm..jemput singgah http://fatihawablog.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  2. Slm..jemput singgah http://fatihawablog.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign