02 November 2013

PROMOSI VIVIX ~ TONIK ANTI PENUAAN TERBAIK

harga vivix shaklee
 

Promosi Vivix datang lagi...Buy 6 Free 1 ye uolls...Buy 1 also get special price...Nah tunggu apa lagi..time ni la nak cuba kebaikan vivix ni kan. Kalau xnak amik untuk diri sendiri..boleh hadiahkan untuk mak ayah...pasti dorang terharu dengan hadiah kesihatan ini. Harga asal Rm480.00. Sekarang Promo jauh lebih murah nak tau harga istimewa tu kena bisik dengan saya..hehe

Boleh tengok info Vivix dekat sini

Testimoni Vivix dekat sini


Untuk order ?? boleh tengok cara order kat sebelah ==>> atau kat bawah ye..hehe





vivix promo
 


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 

0 comments:

Post a comment