Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: Testimoni Alfafa - Mengetatkan Vagina (keintimanan suami isteri)

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

18 November 2013

Testimoni Alfafa - Mengetatkan Vagina (keintimanan suami isteri)


Salam,sya nak kgsi pasal ALFAFA... sebelum mcuba sya bnyak baca testimonial dr internet dan sya tnya dealer sya Fai Shaklee ok ke guna alfafa utk keintiman suami isteri?? ..mula mcm x percaya bila kata alfafa ni boleh mngembalikan tisu2 dalaman faraj kita (mengetat),hilangkan kputihan,dll.....sya pulak ibu yg dah beranak 1dan hati sya teringin nak mcuba...sya beli dan guna 1 minggu,kbetulan masa tu Miss ''P'' datang slama seminggu.,sminggu tu makn alfafa,....slpas Miss P dh x de sya bersama dgn suami...mlm tu muka suami sya agk confiuse gitu,mcm2 persoalan dia ajukan pd sya....dia tnya sya makan apa smpai jadi mcm ni..lain macam benar rasanya...hati sya berbunga2,ktawa dlm hati pun ada...sbb dia x pnh tgur pun...Miss ''V'' sya ada kelainan dan bbeza dr hari2 yg sbelumnya..hati happy sgt...kalu boleh nak truskan makan alfafa...agr en.suami boleh tsenyum& bahagia sllu..... - Puan Rashidah

Best kan..amblpplement utk sihat tapi lain pula jadinya..saya sangat rekemen pada mereka yang sudah berumahtangga untuk ambil supplement alfafa ni..sebab ia mempunyai pelbagai khasiat termasuklah sebagaia kacip Fatimah moden.

harga alfafa shaklee
Sumber Zat Makanan Semulajadi & Klorofil Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien.  Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.  Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.
•    Sumber semulajadi alfalfa.
•    Pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air
      sebagai minuman herba semulajadi.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


Harga Pasaran : Rm53.00 (s) / Rm97.00 (L) - contact saya untuk harga istimewa ye ;-)



 
 
 
 
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign