Ajuya Rashid: Testimoni Set Kesihatan Tulang / Sendi Shaklee

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

22 January 2014

Testimoni Set Kesihatan Tulang / Sendi Shaklee


Sakit sendi shaklee


"Sejak kebelakangan Mak sering mengadu sakit sendi & tulang punggung sehingga dia sukar untuk tidur malam, terutama bila setiap kali bangun dari duduk. Lutut pun rasa cam mencucuk-cucuk.

Selepas 4 hari konsisten makan:
AJHT 2 biji
Ostematrix 2 biji
Omega Guard 1 biji

Mak kata,
"Alhamdulillah la, Mak rasa lega skit selepas mkn vitamin Shaklee tu. Mak dah boleh tido malam takde dah rasa sakit kat punggung ni, bila bangun dari duduk pun dah tak sakit lagi, nak solat pun mudah. Lutut pun tak rasa mencucuk sangat. Ada kurang laa.."

Alhamdulillah syukur ya Allah. Engkau berikanlah kesihatan yg terbaik buat ibubapa ku semoga mereka mudah utk beribadat kepadamu... amin." - Puan Nurul Azliza












Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign