Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: Resepi Esp Shaklee dan Collagen Powder

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

17 April 2014

Resepi Esp Shaklee dan Collagen Powder

shaklee collagen powder
 
 
Assalamualaikum........baru nak share..breakfast pagi tadi..hehe..saya ni kalau minum esp memang nak kena mix dengan minuman kegemaran. Salah satu kegemaran saya Nestle bliss ni lah...perisa strawberry gitu. Nak tau apa tak?? ESP + collagen Shaklee ni....kacau sekejap je dalam air nestle ni..sekejap je larut.. kalau dah senang larut dalam air...dalam badan kita pun senang serap kan. itu la yang buat saya lagi yakin..dua2 supplement ni sangat digalakkan ambil masa perut kosong....uolls yang kerja tu...sebelum gi kerja..minum la air kosong segelas...pastu minum esp segelas..In Shaa Allah..sangat la best. sampai ofis boleh la terus breakfast...xnak breakfast pun xpe...esp kan dah bagi tenaga untuk setengah hari tu. lunch je terus nanti.
 
sepanjang saya mengamalkan 2 produk ni...Antara yang saya amalkan la kan..
 - Kulit..Alhamdulillah..lembap sentiasa.
 - Liang pori pun dah makin mengecil..suka sangat tengok kulit muka sendiri
 - Parut dah makin pudar...yang ketara kat muka lah...lagi dekat parut caeser..best sangat
 - bangun pagi dah tak berminyak.
 
Best tak?? yang penting kena la istiqamah..apa pun yang kita buat semua kena istiqamah...baru la result pun mantap kan. Nak cuba 2 produk ni...dengan hati yang terbuka saya sedia membantu. Hubungi saya seperti no yang tertera ok.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign