Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: Giveaway Tunai RM200 By ELIHJAPAHAR.COM

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

17 August 2016

Giveaway Tunai RM200 By ELIHJAPAHAR.COM




Pagi2 join GA dulu lah...mana tau ada rezeki kan. hehe. sape nak join boleh klik banner kat atas ni..hadiah pun masyuukkk tu.

Giveaway ini akan berlangsung dari 13 Ogos - 22 September 2016. Senarai pemenang akan diumumkan pada 23 September 2016, pada jam 8 pagi.




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign