Ajuya Rashid: LEPAKING @ MANGOSIX COFFEE THE CUBE, PUCHONG

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

24 March 2017

LEPAKING @ MANGOSIX COFFEE THE CUBE, PUCHONG


Nak gak buat entry kita gi minum minum kat Mangosix coffee, the cube Puchong. Hehe sebenarnya dah lama ushar nak sangat gi rasa Mango Tango dia. nampak lemak berkrim je kan. 


kalau dah sampai tu bukan Mango Tango je la jawab nya, hehe..Mango Tango, Mango Strawberry, tak ingat, tapi ada nama cookies lah sedap macam oreo



Antara menu nya, memang menggiurkan. rasa nak order semua...miahahahaha



Dan..Waffle fruity yang lazat ber krim..waffle nya tak barap gebu. hehe. Tapi Nayli layan



ok bye...itu je ;), entry x berbayar skit2 dah hahaha






Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign