Ajuya Rashid: SYAWAL 2017 ~ PASIR MAS, KELANTAN

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

19 July 2017

SYAWAL 2017 ~ PASIR MAS, KELANTAN


Nak gak simpan gambar kenangan raya 2017. Alhamdulillah bertambah2 ahli keluarga AR. Raya 2017 giliran berkumpul di Kg Kelar, Pasir Mas Kelantan. semua adik beradik AR ada lah. cukup 10 beradik. dalam gambar termasuk 1 keluarga pakcik sebelah mak dan nenek. 

Rumah kat Kelar ni dua keluarga je akan balik. iaitu keluarga mak AR dan paksu. itu pun dah penuh rumah dah. kalau tambah lagi lepas ni memang kena pasang khemah kat luar dah. haha


Adik beradik 10 orang semua nya. 8 perempuan 2 lelaki. Alhamdulilah besar gabak dah semua..hehe

 Wanita2 dalam keluarga ;)


Paling susah nak menangkap gambar mereka2 lah..haha


disebalik tabir...huru hara 


Keluarga besar moksu yah..


Menziarah orang kampung ;)


Sempat selit untuk birthday yaya 


Nayli pun nak beraya jugak



Ketua kutip duit raya. haha kayyis my sonfruit.  



Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Dan Batin 
ikhlas dari
ajuyarashid.com



3 comments:

  1. Ramai dan meriah... seronok dapat berkumpul sesama keluarga....

    ReplyDelete
  2. Masih belum terlambat untuk ucap selamat hari raya =)

    ReplyDelete
  3. Selamat hariraya.. meriah hariraya AR

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign