Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: 29 CADANGAN MENU DALAM PANTANG

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

23 October 2017

29 CADANGAN MENU DALAM PANTANG

menu makanan bersalin

Menarik tengok Menu Dalam Pantang ni. AR jumpa kat FB terus AR abstrak untuk simpanan sendiri. ahaks. nampak tak permainan dia. hehe. Serius ni nampak sedap tak de la kering je makan nasi dalam pantang macam selalu2 tu. 







Sarapan, makan tengahari, minum petang, makan malam dan supper...so kena siap2 sedia kan menu nak makan apa masa dalam pantang nanti. Makesure jangan skip makan. Kalau pun nak kurus kena pastikan badan kita dah pulih sepenuh nya dan tekan kan untuk susu badan. 

Disamping mengambil pemakanan yang seimbang, sangat disarankan untuk mengambil makanan tambahan bagi melengkapkan nutrisi dan membantu luka cepat sembuh, mengembalikan tenaga selepas bersalin, memperbanyakkan susu badan untuk tumbesaran bayi.

Nak cuba set pantang shaklee boleh KLIK SINI untuk info lanjut 



Untuk order dan sebarang pertanyaan. Boleh la berhubung dengan Ajuya Rashid di saluran berikut ( klik )

Call / sms : 012-6102263
Whatsapp : Ajuya Rashid 
Telegram : Ajuya Rashid
Facebook Mesengger : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
Pengedar Shaklee (SID : 920211) Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign