Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: KULIT SENSITIF HILANG DENGAN SHAKLEE

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

07 November 2017

KULIT SENSITIF HILANG DENGAN SHAKLEE


shaklee untuk kulit sensitif

Kakbee ada 1 problem yang sangat2 menggangu kehidupan kakbee.
Nak tahu apa?

Kakbee tak dapat menikmati makanan dengan jari jemari kakbee yang runcing ini.
Jari jemari kakbee sangat sensitif especially pada sabun basuh n seafood.
Sampai hilang cap jari kakbee. 
Bila makan pakai tangan, walaupun makanan tu tak pedas, ya Allah pijarrr tangan.
Lepas makan mesti kakbee tiup2 jari kakbee.
Konon2 boleh hilangkan pijarr tu..

Kalau makan yang pedas2 atau seafood macam kerang n udang, lagi la mashaAllah...nak nangesss.. Pedih.. Terbakar.. Pijarr.. 
Kakbee rasa dah tak de harapan dah nak baik sepenuhnya.
Kakbee cuma boleh control penggunaan jari jemari ni dengan makan pakai sudu n basuh baju atau pinggan mangkuk pakai glove.
Sampai lah satu hari, kakbee cuba produk shaklee untuk kurus n menyusu.
Salah satu produk dalam kedua-dua set ni adalah ESP.

Kakbee tak sedar bila Allah beri semula nikmat makan dengan jari jemari kakbee yang runcing ini.
Tiba2 je kakbee dah boleh makan pakai tangan.

Sambal belacan yang dah lama kakbee tinggal, kakbee dapat nikmati semula dengan makan pakai jari.

Kalau siram air kerang kat jari pun dah tak rasa apa2 dah.
Tak pedih.
tak pijar.
Tak nanges.

Ya Allah..nikmatnya rasa..
Terima kasih Allah berikan semula jari jemari yang sihat pada kakbee
Nikmat rasa bila kakbee dah bebas pegang apapun sabun basuh.
Tak perlu ber glove lagi.

Ya Allah..syukur sangat2.. Asbab ESP, kulit kakbee dah pulih semula.
Pulih sepenuhnya.
Cap jari pun dah ada semula. 

Sebab tu kakbee sayang sangat dengan shaklee ni.
Setiap hari mesti nak makan.
Sebab SHAKLEE DAH BERI NIKMAT SIHAT PADA KAKBEE. ATAS IZIN ALLAH JUA.

===========================================

Haa..seram dengar citer kak bee ni..kulit sensitif sampai hilang cap jari. kalau pergi mana2 yang perlu kan jari memang bermasalah la kan. Paling seksa bila nak makan atau nak buat kerja pun susah kan. 

Kulit sensitif ni macam2 jenis pulak yang AR jumpa. kesian pun ada. macam tak normal dah. opss. So uolls nak kembalikan keadaan kulit yang normal kena la lebih kan pengambilan nutrisi dalam badan ye. 


Untuk order dan sebarang pertanyaan. Boleh la berhubung dengan Ajuya Rashid di saluran berikut ( klik )

Call / sms : 012-6102263
Whatsapp : Ajuya Rashid 
Telegram : Ajuya Rashid
Facebook Mesengger : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.

Pengedar Shaklee (SID : 920211) Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.



1 comment:

  1. shaklee mmg berkesan, kakak yaya pakaiset resdung mmg muka dia skrg elok dah :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign