Pengedar Shaklee Putra Heights dan Puchong: TAHNIAH FATTAH DAN FAZURA SELAMAT PENGANTIN BARU!

DISCLAIMER:-
*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi diblog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.

28 November 2017

TAHNIAH FATTAH DAN FAZURA SELAMAT PENGANTIN BARU!


Tahniah buat pasangan dua sejoli ni. Fattah dan Fazura selamat bernikah malam tadi kata nya. hehe. Dalam majlis tertutup sahaja. In Shaa Allah kita majlis resepsi cemana gempak. ahaks tu je AR nak tengok. Sebab dorang sweet sangat. Suka tengok fazura cantik sesangat. pakai macam mana tetap nampak cantik dan ayu. Eh tak tau nak cakap macam mana suka nya tengok Fazura. 

Alhamdulillah semoga pasangan ini bahagia hingga akhir hayat. Dah kawin tu jangan gaduh2 ok. hehe. Dan sekarang dah berhenti la kontroversi ke hape kan mengenai pasangan masing2. Respect dorang tak de kecoh2 pun tau2 dah bertunang. tau2 dah kawin. Majlis resepsi jangan buat camtu kesian kat peminat. haha

Eh apehal AR bergosip pulak harini. haha..Sebab AR minat sangat Fazura tak sangka jugak sebenar na dia dah pun kahwin dan tak sangka juga dengan Fattah Amin. Apa2 pun Tahniah uolls. Tumpang gembira. hehe








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ajuya Rashid Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign