11 October 2019

PIGMENTASI TOMPOK HITAM DI WAJAH MAKIN PUDAR

jeragat

"Mak mertua ana pakai Youth start bulan September 2018. yang pigmentasi kat pipi tu dah pudar..Pastu kulit nampak lebih glowing dan tak kusam"

Wahh..mesti mak mertua ana happy dengan Youth skincare ni kan. Selalu bila faktor usia makin meningkat pigmentasi kat wajah mula la menjelma. Dengan produk Youth Skincare Shaklee ni tompok hitam akibat pigmentasi boleh pudar..In shaa Allah makin lama makin hilang la tu. hehe..Sebab kalau tengok macam dah tak perasan dah kan. Tengok betul-betul baru la perasaan pernah ada pigmentasi kat pipi tu.


Mak Mertua ana menggunakan Set Youth Skincare shaklee full ni. Set ini mengandungi 

  • Luminous Gel Oil Cleanser
  • Perfecting Skin Toner
  • Youth Activating Serum 
  • Age Defense Mineral Moisturiser SPF 50
  • Advanced Renewal Night Cream 
  • Radiance C+E


Info Lanjut Mengenai Produk Youth Skincare Shaklee ni boleh tengok kat SINI

Kalau untuk membaiki kulit wajah yang ada jeragat boleh la cuba set youth ni ye. Jangan segan-segan nak roger AR. Sedia membantu. 



Salam Sayang, 
Ajuya Rashid
Hp / Whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara







0 comments:

Post a comment