23 September 2020

BELI 3 ESP SHAKLEE PERCUMA JADI AHLI SHAKLEE

 


Betul ke Beli 3 ESP dapat jadi ahli shaklee secara percuma? Mesti la betul, Tak kan la Kakya nak tipu, hehe... Murah sangat kan tu. Daripada beli 1 dengan harga Rm160 baiklah korang terus jadi ahli shaklee. Dapat harga jauh lebih murah. 

Kalau tak nak beli 3 sekali gus pun boleh je beli 1 canister ESP dan daftar keahlian Rm35.00. Sebab beli 1 kena la bayar keahlian. Kalau belian 3 keatas baru dapat percuma jadi ahli shaklee dengan bayaran Rm387.00 sahaja untuk 3 canister ESP dengan keahlian dan juga penghantaran. Yang best nya korang dapat free pos jugak tau. Bayangkan 3 tong ESP pos secara percuma sahaja. Jimat sehingga Rm130++

Antara Kebaikan ESP Shaklee yang korang dah sedia maklum ialah :-

- ESP ni adalah sember protien lengkap yang ada 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar untuk kita dapatkan daripada diet harian kita.
- ESP mengandungi kacang soya non-GMO yang semulajadi dan ia bebas dari kolestrol ia juga rendah lemak.
- ESP terbukti mampu membekalkan tenaga yang boleh bertahan berjam-jam lamanya.
- ESP bantu untuk kekalkan paras gula dalam darah.
- ESP bantu untuk kekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dna pembentukan otot baru,
- ESP tiada perasa tiruan, pengawet dan pewarna.
- ESP mengandungi lemak yang sangat sedikit iaitu 1gm dan tiada laktosa dimana kadar untuk hadam adalah sangat tinggi.

Antara perkongsian manfaat ESP Shaklee (Boleh klik link untuk bacaan lanjut)

ESP untuk Kehamilan 

ESP untuk ibu menyusu

ESP untuk Gastrik 

ESP untuk kecantikan kulit 

ESP untuk kurus 

Jika anda berminat untuk dapatkan ESP Shaklee beserta jadi ahli shaklee secara percuma ini dengan belian 3 ESP boleh la terus whatsapp saya di www.wasap.my/60126102263



0 comments:

Post a comment