Showing posts with label Produk. Show all posts
Showing posts with label Produk. Show all posts

26 November 2020

HARGA, KEBAIKAN DAN KEISTIMEWAAN ESP SHAKLEE

 

ESP SHAKLEE
ESP Shaklee

ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder
 
Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan yang Berkualiti Tinggi. Protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah anda. 

Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan dan perkembangan. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.

Kuasa Protein untuk Tenaga Lebih Lama 
Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein Shaklee ini yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama.

Keistimewaan ESP Shaklee

• Shaklee menggunakan protein soya yang tidak-diubahsuai secara genetik (Bukan-GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP).
• Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan. Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol. 
• Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 – penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan. 
• Membekalkan 9 asid amino. 
• Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat

ESP Shaklee
ESP Shaklee mempunyai Indeks Glisemik Yang Rendah 
Indeks Glisemik (GI) menunjukkan kesan makanan ke atas gula darah. Karbohidrat yang terurai dengan cepat menyebabkan paras gula darah anda naik mendadak dan kemudiannya menurun dengan pantas, menjadikan anda letih, mudah rasa terganggu dan lapar. 

Makanan Protein Soya Segera juga mempunyai tindak balas “turun-naik” manakala untuk Makanan protein soya segera dengan indeks glisemik rendah, paras gula darah kekal stabil,membantu mengekalkan tenaga, mengekalkan rasa kenyang yang lebih lama dan bermanfaat untuk mengurangkan berat dan mengekalkan kesihatan jangka panjang.

Nota: Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

Siapa Yang Memerlukan ESP Shaklee

ESP Shaklee untuk kulit

  1. AHLI BINA BADAN
    - Otot perlukan sokongan semasa anda melakukan latihan rintangan. Ambil lebih banyak protein untuk
    • Membina semula dan memperbaiki otot.
    • Membina otot tanpa lemak untuk tubuh badan lebih kuat, lebih cepat dan cergas.
    TIP: Untuk kesan yang lebih baik, ambil minuman/ makanan berprotein sebelum dan selepas senaman.

  2. PERTENGAHAN USIA
    - Apabila anda memasuki usia pertengahan, badan anda mengalami penurunan dalam prestasi termasuk kehilangan otot adalah antara isu yang akan dialami. Ambil lebih banyak protein untuk:
    • Melambatkan penuaan dengan menggabungkan pengambilan protein dengan senaman untuk mengekalkan jisim otot dan kecergasan.
    • Risiko yang lebih rendah terhadap masalah kesihatan berkaitan dengan jantung seperti kolesterol tinggi.
    TIP: Tambah 25g protein soya ke dalam diet harian anda kerana ia telah dibuktikan mampu untuk mengurangkan risiko paras kolesterol yang tinggi.

  3. BAKAL IBU
    - Apa yang baik untuk ibu juga baik untuk bayi. Ambil lebih protein untuk:
    • Menyokong pertumbuhan sel bayi yang sihat.
    • Membantu pertumbuhan dan perkembangan bayi terutamanya semasa trimester kedua dan ketiga di mana bayi mengalami proses perkembangan yang cepat.
    • Membantu bakal ibu meningkatkan otot tanpa meningkatkan lemak.

  4. IBU YANG MENYUSUKAN BAYI
    - Ibu yang menyusukan bayi memerlukan dua kali ganda lebih protein berbanding ibu yang tidak menyusukan bayi. Ambil protein untuk:
    • Mengekalkan kesihatan ibu untuk penghasilan susu ibu.
    • Pertumbuhan dan perkembangan optimum bayi kerana protein adalah antara komponen penting di dalam susu ibu

  5. MENJAGA BERAT BADAN
    - Seseorang yang mengalami kadar metabolisme tinggi membakar lebih banyak kalori berbanding dengan seorang dengan kadar metabolisme yang rendah. Ambil lebih banyak protein untuk:
    • Meningkatkan rasa kenyang yang lebih lama.
    • Membantu mengawal pengambilan kalori2 untuk pengambilan makanan seterusnya.
    • Mengekalkan jisim otot kerana lebih banyak otot anda, lebih tinggi kadar metabolisme anda. 

  6. PENGGEMAR MANISAN
    - Pemakanan yang tinggi dengan gula membawa kepada peningkatan paras gula dalam darah, dimana ia akan mempengaruhi fungsi jantung dan menyebabkan keradangan dalam badan. Ambil lebih protein untuk:
    • Menstabilkan paras gula dalam darah.
    • Membantu mengurangkan keradangan, paras kolesterol dan kepekaan insulin.
Jika anda adalah salah seorang daripada golongan di atas, cara yang paling mudah untuk anda meningkatkan pengambilan protein anda adalah melalui pengambilan serbuk protein. Hanya campurkan dengan minuman kegemaran anda atau anda boleh gabungkannya dengan buah kegemaran anda untuk sarapan yang lebih sihat.

Kebaikan ESP Shaklee

ESP Shaklee kebaikan
Kebaikan ESP Shaklee
  • Memberikan tenaga berterusan
  • Membantu dalam penurunan berat badan yang berlebihan 
  • Memberikan rasa kenyang lebih lama 
  • Menguatkan otot rahim dan mengelakkan keguguran 
  • Membantu mengatasi Gastrik
  • Meningkatkan penghasilan susu untuk ibu menyusu
  • Menyokong pertumbuhan bayi di dalam rahim
  • Menghaluskan dan mencerahkan kulit
  • Mencantikkan rambut dan kuku
  • Membantu mempercepatkan penyembuhan luka.

Testimoni ESP Shaklee 


Testimoni ESP Shaklee
Testimoni ESP Shaklee
  1. Testimoni ESP Shaklee untuk Gastrik :-
    " Saya ambil esp shaklee rasa kenyang lama, gastrik tak bertandang. Hasil sampingan berat turun dan kulit tak kusam.
  2. Testimoni ESP Shaklee untuk tenaga :-
    " Saya ambil ESP dan alfafa untuk banyakkan susu. Alhamdulillah selain susu meraih , badan saya tidak letih"
  3. Testimoni ESP Shaklee untuk ibu berpantang dan menyusu :-
    "Semasa berpantang saya ambil ESP dan alfafa, susu meriah dan pekat memang puas hati"
  4. Testimoni ESP Shaklee untuk gastrik :-
    " Saya pernah hadapi masalah gastrik yang terus sampai tak boleh bangun. Setiap kali bangun saya muntah. Saya cuba ESP Alhamdulillah memang sangat membantu. Gastrik saya hilang"

Harga ESP Shaklee 

Harga Rm161.00
Isi Kandungan 850gm / 30 hidangan

Saranan penggunaanESP Shaklee 

Masukkan 3 sudu besar (28g) ESP Shaklee ke dalam segelas susu, jus buah, air kosong, atau minuman kegemaran dan kacau dengan sekata. Boleh juga ditambah buah-buahan dan kisar.

Baca juga : 

Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 atau secara percuma dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli shaklee.







Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263



Continue Reading

13 November 2020

ALFAFA COMPLEX SHAKLEE


Alfafa Complex shaklee
Alfafa Complex Shaklee
Alfalfa adalah sejenis tumbuhan yang berkhasiat, telah digunakan secara turun-temurun untuk manfaat kesihatan. Ia mempunyai sistem akar tunjang yang boleh mencecah sedalam 6 meter ke bawah, membolehkan ia menyerap lebih banyak nutrien dari tanah. Dikenali sebagai “Raja Segala Makanan” dan makanan terbaik, alfalfa secara semula jadi berkhasiat, menyediakan lebih daripada 300 nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, bioflavonoid, mineral dan vitamin.

Alfafa complex Shaklee adalah Shaklee Signature Formula yang asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada 1950’an.

Ditanam di kawasan subur, Antelope Valley, California, Shaklee menuai alfalfa semasa di puncak kematangan - semasa berumur 2 tahun, untuk memastikan anda memperolehi kandungan nutrisi sebaik mungkin.

Selepas dituai, ia diletakkan untuk pengeringan di bawah udara segar dan sinar matahari panas California, dan Shaklee hanya menggunakan serbuk dedaun untuk menghasilkan tablet alfalfa.

Manfaat Utama Alfafa Complex

1. Menyokong rambut yang sihat  
  • Meningkatkan peredaran darah dan aliran oksigen pada kulit kepala.
  • Menyediakan perlindungan antioksida kepada folikel rambut, meningkatkan kesihatan dan pertumbuhan rambut
2. Membantu dalam penghadaman
  • Melegakan kembung dan gas yang berlebihan
  • Merangsang sistem penghadaman untuk berfungsi dengan lebih baik.
3. Meningkatkan sistem imun 
  • Merangsang pengeluaran sel darah putih. 
  • Bertindak sebagai antioksida untuk mengurangkan tekanan oksidatif.
4. Kesan Alkali 
  • Meneutralkan kesan pengambilan makanan yang tinggi lemak dan protein. 
  • Mengurangkan bau badan, nafas berbau, sakit tekak, senak perut dan keletihan.
5. Membersih dan menyahtoksin 
  • Membersihkan dan menyahtoksinkan hati. 
  • Membantu membekalkan vitamin dan mineral kepada hati untuk fungsi yang optimum

Manfaat lain alfafa complex shaklee

alfafa complex shaklee
Manfaat tambahan alfafa shaklee
  1. Menggalakkan penghasilan susu badan
  2. Membantu mengurangkan masalah bau badan 
  3. Mengawal gula dalam darah 
  4. Membantu menurunkan kadar kolesterol yang tinggi 
  5. Mengurangkan simptom menopouse 
  6. Membantu pengecutan rahim 
  7. Membantu mengurangkan berat badan 
  8. Membantu membuang angin dalam badan 
  9. Membantu mengurangkan gatal-gatal pada kulit 
  10. Membantu masalah keputihan dan kegatalan pada faraj.

Testimoni Alfafa Complex Shaklee

Alfafa complex shaklee
Miss B makin tegang susu badan makin banyak 
" Akak perasan Miss B ni rasa tegang je..hehe..Menyusu badan lagi tapi mix la.cuma lepas akak amik alfafa akak perasan anak akak asyik merap jer dengan akak dan jarang minta buatkan susu. Susu dah makin banyak. Sebelum ni kurang kesedaran sikit tentang pentingnya makan vitamin ni," 

Susu semakin bertambah lepas makan Alfafa Shaklee
"Thank you yong, cara makan tu info untuk orang baru. Ada perubahan susu makin banyak. Dulu anak nangis bila menyusu rasa sakit time menyusu. 3 hari ni takde masalah anak tak meragam lagi. eksited sangat sebab ingat nak kena makan ubat. Bagus Alfafa ni sebab susu nampak putih pekat, lambat betul kenal shaklee. Patut ambil set lepas bersalin ni awal-awal lagi. Alhamdulillah" 

Koleksi Testimoni Alfafa Complex Shakee --> KLIK SINI

Saranan penggunaan:
Untuk dewasa sahaja. Ambil 10 tablet sekali sehari selepas makan

Harga Alfafa Complex Shaklee 

Alfafa (S) Rm57.00
Kandungan 330biji 

Alfafa (L) Rm 102.00
Kandungan 700biji

Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

KKLIU 2158/2019, MAL10053686XC

Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli shaklee.





Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263

Continue Reading

11 November 2020

OMEGA GUARD SHAKLEE

 

omega guard shaklee
Omega Guard Shaklee

Omega guard Shaklee adalah minyak ikan tulen berkepekatan tinggi, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk.. Membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada 7 komponen utama termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian omega guard membekalkan 990mg asid lemak omega-3 (546mg EPA, 360mg DHA).

Omega guard dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan pada masa sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PCBs yang sering mencemari pelbagai spesis ikan. Mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir.
8 Manfaat Utama Yang Diperolehi Dari Omega Guard Shaklee
  1. ASID LEMAK omega-3 merupakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita. Omega-3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan. Omega-3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yang timbul daripada muncul andropos. Ia juga mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah-merahan.
  2. MENCEGAH PENYAKIT SALURAN DARAH DAN STROK - DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melicinkan saluran darah dan peredaran darah yang lancar. Oleh sebab itu, ia efektif untuk mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher dan sakit kepala. Ia juga merendahkan kolestrol, menghindarkan pembekuan darah dalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL, mengawal masalah obesiti, mencegah arteriosclerosis, myocardial infarction.
  3. KESIHATAN JANTUNG - Omega-3 dapat mengurangkan keradangan, keradangan boleh merosakkan saluran darah dan menyebabkan penyakit jantung. EPA & DHA telah terbukti melalui penyelidikan dapat memberikan manfaat berikut yang mana semuanya boleh membantu mengurangkan risiko penyakit jantung: Membantu mengekalkan paras trigliserida (kolesterol) dan tekanan darah, Meningkatkan pengaliran darah dan Mengekalkan degupan jantung sihat.
  4. MEMBANTU TUMBESARAN & PERKEMBANGAN OTAK JANIN DAN MEMBANTU PERKEMBANGAN MEMORI - DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migraine. Satu hidangan Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-asid lemak omega-3 EPA dan DHA.
  5. MENINGKATKAN SISTEM IMUN DAN MENYIHATKAN PARU-PARU - Mengawal sistem imun seperti membaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) dan penyakit buah pinggang.
  6. MENENTANG KANSER - Kajian telah menunjukkan bahawa Omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Ia juga boleh meningkatkan enterogastritis, merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
  7. MEMELIHARA FUNGSI-FUNGSI SENDI (ARTHRITIS) - Paras asid lemak Omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu boleh mencegah kemusnahan. enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.
  8. MENCEGAH INSOMNIA DAN MEMBANTU MENGURANGKAN TEKANAN - Kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autism, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizopherenia.
omega guard shaklee


Omega Guard Shaklee Diiktiraf oleh Friend of the Sea® untuk membantu memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tinggi yang stabil untuk produk Shaklee tanpa menjejaskan alam sekitar.

Testimoni Omega Guard --> KLIK SINI

Cara Anak Kakya makan Omega Guard --> KLIK SINI

Harga Omega Guard Shaklee

Harga Pasaran Rm136.00
Isi Kandungan 90biji 

Saranan penggunaan Omega Guard Shaklee

Ambil 3 kapsul sekali sehari selepas makan

KKLIU 2469/2019, MAL12015013NC

Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli.



Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263

Continue Reading

10 November 2020

SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE

 

Vitamin C Shaklee
Vitamin C Plus Shaklee
Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda.

Keistimewaan Vitamin C Shaklee

  • Sustained Release Vitamin C Plus Shaklee adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.
  • Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.
  • Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya
  • Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan perkembangan dan pemulihan sel-sel kita. Selain sangat terkenal akan fungsinya dalam menyokong sistem imun sihat, ia juga merupakan antioksidan yang kuat dan berupaya membantu melawan radikal bebas, menyokong proses penuaan yang sihat dan menyokong penyembuhan penyakit

Kebaikan Vitamin C Shaklee

  • Kesihatan Imun dan Sistem Saraf Salah satu fungsi terpenting yang diberikan oleh vitamin C adalah untuk menyokong sistem imun dan saraf kita. Tubuh mereka yang mempunyai keperluan vitamin C yang mencukupi, mampu mencegah jangkitan berbanding mereka dengan kekurangan vitamin C.
  • Meningkatkan Penyembuhan Vitamin C diperlukan untuk menyembuhkan luka di badan kita, membaiki dan mengekalkan tulang rawan yang sihat, tulang, gigi dan kulit. Kajian menunjukkan kekurangan vitamin C dikaitkan dengan kekurangan pembentukan kolagen dan kelewatan pada penyembuhan luka. Orang yang mengalami kekurangan vitamin C yang teruk mungkin kehilangan gigi, gusi berdarah dengan mudah dan hilang kekuatan tulang mereka
  • Kulit Berseri dan Tanpa Cela Vitamin C diperlukan bagi menghasilkan kolagen, sejenis protein yang memainkan peranan penting dalam struktur tubuh kita. Kolagen mampu meminimumkan kedutan, tompoktompok peningkatan usia dan pigmentasi daripada terdedah kepada cahaya matahari. Ia juga membantu menjadikan warna tona kulit lebih baik dan sekata.2
  • Menyokong Penyerapan Zat Besi Vitamin C meningkatkan penyerapan besi, mineral penting untuk pembentukan normal sel-sel darah merah dan haemoglobin

Manfaat Vitamin C Shaklee

Manfaat Vitamin c shaklee
  1. Mengurangkan risiko diserang selsema, batuk dan demam
  2. Membantu meningkatkan imun
  3. Membantu menguatkan gusi
  4. Membantuk mengurangkan jerawat dan sunburn
  5. Membantu mengurangkan kedutan 
  6. Membantu menyembuhkan luka
  7. Membantu mengurangkan rasa mual sewaktu hamil
  8. Mengurangkan masalah resdung
  9. Menurunkan kadar asid urik dan mengurangkan serangan gout
  10. Membantu menguatkan tulang dan gigi

Siapa yang perlukan Vitamin C Shaklee

  • Sesiapa yang selalu jatuh sakit dan selsema
  • Sesiapa yang mengalami kekejangan waktu pagi
  • Sesiapa yang mengalami luka/ kecederaan
  • Sesiapa yang mempunyai kulit yang kusam 
  • Mereka yang ingin meningkatkan sistem pertahanan badan melawan penyakit
  • Sedang hamil 
  • Ibu yang menyusu

Nutrisi Dalam Vitamin C Shaklee



TAHUKAH ANDA?
Tubuh anda mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen

Testimoni Vitamin C Shaklee

Testimoni Vitamin C shaklee
  1. Jerawat cepat kecut
  2. Kulit makin cerah, parut jerawat makin pudar
  3. Jeragat pudar, kulit jadi cerah
  4. Tiada lagi bengkak tonsil, ulser mulut, kulit makin berseri dan kesihatan semakin baik.

Harga Vitamin C Shaklee

vitamin c

Harga Pasaran : Rm97.50

Kandungan :180biji

Saranan penggunaan:
Untuk dewasa sahaja. Ambil 1 tablet sehari selepas makan.

Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

KKLIU 2153/2019 , MAL13085068NC

Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli.



Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263


Continue Reading

23 October 2020

Herbalax Shaklee | Kebaikan dan Fungsi

 

Herbalax Shaklee
Herbalax Shaklee



Herbalax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara traditional untuk melegakan masalah sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar, herbalax boleh membantu melembut kan. 

Siapa yang memerlukan herbalax shaklee?

Individu yang mengalami masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit
Individu yang mempunyai berat berlebihan 
Individu yang mempunyai nafsu makan yang tinggi
Individu yang mempunyai masalah perut buncit 
Individu yang ingin bersihakn usus terutama sekali mereka yang nak detox 

9 Bahan Utama dalam Herbalax Shaklee

Bahan herbalax shaklee
Bahan Utama Herbalax Shaklee



Dalam setiap apa yang kita nak guna mesti la kena tahu kandungan nya kan. begitu juga dengan herbalax Shaklee ni. Ia dihasilkan dari 9 bahan utama iaitu daun sena, daun alfafa, kulit pokok buctkthorn, likuoris, akar culver, jintan hitam, jintan manis, akar rubarb dan bunga mallow biru. Bahan-bahan ini dapat membantu pergerakan usus yang sihat. 


Manfaat Herbalax Shaklee

Manfaat herbalax shaklee
Manfaat Herbalax Shaklee


Disini terdapat 8 manfaat utama Herbalax iaitu :-

  1. Menjadikan badan lebih cergas dan ringan
  2. Berfungi sebagai pelawas
  3. Mencuci usus secara lembut dan semulajadi 
  4. Membantu mengempiskan perut 
  5. Membantu menurunkan berat badan 
  6. Membantu mengurangkan masalah bau mulut
  7. Membantu mengurangkan masalah sembelit
  8. Membantu membuang lemak dan toksin dalam badan

Testimoni Hebalax Shaklee 


sembelit
Testimoni Herbalax Shaklee jadi lawas

Dahulu saya mengalami masalah sembelit dan kadang-kadang keluar darah ketika buang air besar, walaupun saya minum banyak air, makan buah tapi tak jalan jugak. Kepala jadi pening dah 3 hari baru dapat ke tandas, Namun setelah saya mencuba lecithin dan alfafa saya dapat buaang air setiap hari. Sekarang ni pulak makan herbalax makin lawas jadinya walaupun ketika puasa. Berat pun makin kurang. Best sangat. 


lawas
Testimoni Herbalax Tiada Masalah Sembelit 

"Saya adalah pengguna lecithin dan herbalax yang tegar, saya kurus tidak tapi masalah pembuang jadi lancar. saya bukan sembelit orang nya tapi tidak pernah rasa nak buang air besar. sebelum saya kenal shaklee saya amalkan julap."

Baca lanjut testimoni herbalax shaklee DISINI
Baca juga : 7 Cara mendapatkan perut kempis selepas bersalin 

Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


Ini adalah iklan produk tradisional.

KKLIU 2470/2019 - Sah sehingga 31 Dis 2021 
MAL10080110TC

Saranan penggunaan Herbalax Shaklee 

Dewasa dan kanak-kanak 12 tahun ke atas: 4 tablet sekali sehari selepas makan.
Kanak-kanak bawah 12 tahun: Rujuk doktor anda.

Harga Herbalax Shaklee

Harga Jualan : Rm57.50 
Kandungan : 120 biji 

Ingin dapatkan rangkain produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli.



Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263


Continue Reading

07 July 2020

VIVIX SHAKLEE ~ KHASIAT DAN MANFAAT

Harga Vivix Shaklee

Vivix Shaklee 

Vivix Shaklee adalah Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Khasiat Vivix Shaklee

Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin berusia fungsi otak menjadi semakin lemah dan menuju ke amnesia atau nyanyuk. Tubuh badan juga akan terdedah kpd risiko pelbagai penyakit seperti gout, asma dan demam.Mengambil vivix boleh dijadikan sebagai perisai dan imuniti tubuh.

Vivix membantu mengembalikan keremajaan. Kandungan vivix dpt memberi keperluan vitamin tubuh dan membuatkan anda nampak 25 tahun lbh muda.

Manfaat Vivix Shaklee

Vivix merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi antaranya adalah :-
  • Menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat
  • Bantu dalam menghalang kanser
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Mengurangkan komplikasi dalam pesakit diabetes
  • Menyokong kesihatan sendi
  • Mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer
  • Bantu dalam pengurangan berat badan
  • Meningkatkan sistem imun
  • Meningkatkan kesihatan mata
  • Menyokong kesihatan keseluruhan 
  • Membantu meningkatkan tenaga
  • Antioksidan yang baik untuk awet muda

Keistimewaan Vivix shaklee


Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

Walaubagaimanapun, pengambilan Vivix adalah tidak dibenarkan untuk kanak-kanak, wanita hamil dan yang sedang menyusukan bayi kerana ia mengubah DNA.

Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix, iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas wain merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia(Jakim).


Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. 2500 kajian diterbitkan terhadap bahan-bahan yang digunakan dalam Vivix. Bahan yang digunakan mempunyai potensi lebih 10 kali ganda dari resveratrol semata-mata dalam memperlahankan penuaan sel.

Mempunyai lebih dari 15 polyphenol termasuk ellagitannins yakni antioksidan semulajadi. Diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi tanpa pewarna tiruan, pemanis, perasa, alkohol dan pengawet.


Testimoni Vivix Shaklee



testimoni vivix kulit cantik

testimoni vivix luka pembedahan

Cara Pengambilan Vivix Shaklee

1 sudu setiap hari secara terus atau campurkan dengan minuman kegemaran. Sedap dihidangakn secara sejuk.


Harga Vivix Shaklee 

Harga Retail Vivix Shaklee Rm475.00

Harga Ahli Vivix Shaklee Rm380.00

Jauh beza kan bila mendaftar sebagai ahli shaklee. Dan buat pengetahuan anda belian melebihi Rm300.00 keatas boleh dapat percuma keahlian tau. nah Vivix dengan harga Rm380 dah layak dapat keahlian. apa tunggu lagi terus la daftar ahli shaklee secara percuma dengan belian Vivix Shaklee. Klik untuk daftar online ==> Daftar ahli shaklee secara online



Cara order, kat mana nak beli Vivix Shaklee?

Pengedar Vivix Shaklee

Nak beli Vivix Shaklee? ada 2 cara untuk beli Vivix Shaklee disini

  1. Whatsapp terus Kakya di 0126102263. Penghantaran sekitar Bandar Kinrara, Bukit Jalil dan Taman Puncak Jalil.  
  2. Melalui pos dan courier secara percuma. Terus daftar keahlian dan order sendiri di website Shaklee di link ini https://www.shaklee.com.my/products/live-healthier/10320?sid=920211 Sistem layan diri. dan jika memerlukan bantuan boleh hubungi saya bila-bila masa sahaja. 
Baca Juga : 


Terima kasih, 
Salam sayang 
Ajuya Rashid
Shaklee Business Leader
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp : 012-6102263
Continue Reading

11 March 2020

KEISTIMEWAAN, RAMUAN DAN MANFAAT RESV SHAKLEE

Harga resv shaklee


Apa itu ResV

ResV merupakan campuran polifenol unik berasaskan 7 bahan semulajdi yang telah terbukti melalui pelbagai kajian klinikal memberikan kesan positif terhadap proses penuaan sel. ResV 13 kali lebih berkuasa daripada resveratrol sahaja.


Keistimewaan ResV Shaklee

ResV adalah formula saintifik untuk meyokong kesihatan umum dan mengekalkan keremajaan serta hidup yang lebih bersemangat

  • Semulajadi - Formula penemuan saintifik yang direka untuk menyokong kesihatan anda secara semulajadi
  • Kemajuan Saintifik - Pembangunan bertahun-tahun bersama saintis-saintis dan penyelidikan canggih secara global berjaya menghasilkan ResV.
  • Disokong oleh 6 paten - Shaklee menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan segala kebaikan polifenol dalam ResV supaya anda boleh menikmati kandungan nutrisi dan manfaatnya secara sepenuhnya.
  • Mengandungi Spektrum Polifenol yang luas untuk mengekalkan kesihatan yang baik dari alam semulajadi.
  • Buatan Amerika Syarikat
  • Diiktiraf HALAL

Ramuan ResV 

ResV mengandungi campuran proprietari, bahan ramuan botani semulajadi yang dipilih dengan teliti dan menawarkan spektrum polifenol yang luas untuk mengekalkan kesihatan yang baik, dari alam semulajadi kepada anda.




Anggur Muscadine

Mengandungi sifat antioksidan dan kepekatan tinggi asid elagik dan elagitanin, sejenis polifenol yang terkenal





Japanese Knotweed

Mengandungi polifenol utama yang dipanggil resveratrol, ditunjukkan mempunyai banyak manffat kesihatan yang positif.






Lobak Ungu

Mengandungi polifenol seperti antosianin dan lutein dengan antioksidan yang kuat untuk kesihatan yang baik




Chebulic Myrobalan (Buah Kaduka)

Juga dikenali sebagai "Raja Ayurveda", ia menawarkan manfaat terapeutik yang luar biasa dan mengandungi polifenil penting seperti asid galik dan asid elagik.




Buah Delima 

Penuh dengan nutrien penting termasuklah elagitanin, asid elagik dan flavonoid.




Anggur Hitam

Kaya dengan nutrien dan penuh dengan antioksidan, polifenol dan Vitamin C




Hampas Anggur dan Anggur Merah

Mengandungi paras polifenol yang tinggi seperti proantocyanidin dimana ia menawarkan kuasa antioksidan yang hebat.




Manfaat ResV Shaklee

  1. Kulit Sihat - Melindungi kulit dari kerosakan oleh sinaran ultraviolet (UV) dan serangan radikal bebas. Meningkatkan penghasilan kolagen17 dan mengurangkan garis halus serta kedutan.
  2. Peredaran Darah Yang Sihat - Mengurangkan keradangan kronik, yang menjadi punca utama penyakit jantung serta menurunkan tekanan darah dan tahap kolesterol LDL (jahat) dan meningkatkan tahap kolesterol HDL (baik).
  3. Tahap gula Darah Yang Sihat - Menurunkan tahap gula darah semasa berpuasa, meningkatkan toleransi glukosa dan meningkatkan kepekaan insulin
  4. Menyokong Detoks Yang Berkesan  - Meningkatkan kesihatan hati dengan mengawal stress dalaman badan, mengurangkan kemerahan dan pembengkakan, dan mengurangkan kematian sel pada hati9 dan menyerupai kesan positif berpuasa atau diet rendah kalori, yang boleh membantu menurunkan berat badan
  5. Fungsi Otak Yang Sihat - Pengambilan jus anggur setiap hari selama 12 minggu11 meningkatkan memori orang dewasa yang mengalami masalah mental ringan. Pengambilan polifenol setiap hari secara konsisten meningkatkan aliran darah ke otak, meningkatkan ingatan dan daya tumpuan
  6. Meningkatkan Tenaga dan kekuatan Otot - Mempercepatkan penghasilan mitokondria, penjana utama tenaga badan anda. Ia juga meningkatkan jisim otot dan penghasilan semula otot dikalangan individu yang berusia, terutamanya apabila diamalkan bersama dengan senaman
  7. Perkembangan Sel Yang Sihat - Polifenol adalah salah satu daripada sebatian untuk mengurangkan risiko kanser kerana ia dipercayai menghalang pertumbuhan dan perkembangan pelbagai sel-sel kanser
  8. Memelihara dan menyokong Kesihatan Sendi - Mengelakkan penipisan dan meningkatkan penghasilan tulang rawan dan kolagen pada sendi

Cara Pengambilan ResV Shaklee

cara makan resv shaklee
Ambil 2 biji sehari untuk manfaat Polifenol

Cara pengambilan ResV ialah 2 biji pada waktu malam sebelum tidur sebagai pemulihan ketika tidur bagi menyokong pemulihan badan. Waktu ridur adalah masa terbaik untuk badan anda berehat dan dipulihkan.

Harga ResV Shaklee

Harga Pasaran ResV Rm510.00
Harga Ahli ResV Rm408.00 (Percuma keahlian). Daftar ahli dan order online DISINI 

Promosi ResV Bulan Mac 2020 sahaja

resv murah
Beli 2 botol ResV Diskaun 5% (Rm 775.20 jimat Rm40+),

harga resv promosi
Beli 6 botol ResV percuma 1 botol (Rm2448.00 jimat Rm408.00)

Cara order ResV Shaklee 


Hubungi saya Ajuya Rashid 012-6102263 untuk sebarang pertanyaan dan order.


atau belian terus secara online KLIK --> Order ResV

Baca juga 
Kulit sihat dan kelihatan muda dengan Polifenol


Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli shaklee.








Salam
Ajuya Rashid
Shaklee Business Leader
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263

Continue Reading