Showing posts with label Herbalax Shaklee. Show all posts
Showing posts with label Herbalax Shaklee. Show all posts

23 October 2020

Herbalax Shaklee | Kebaikan dan Fungsi

 

Herbalax Shaklee
Herbalax Shaklee



Herbalax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara traditional untuk melegakan masalah sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar, herbalax boleh membantu melembut kan. 

Siapa yang memerlukan herbalax shaklee?

Individu yang mengalami masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit
Individu yang mempunyai berat berlebihan 
Individu yang mempunyai nafsu makan yang tinggi
Individu yang mempunyai masalah perut buncit 
Individu yang ingin bersihakn usus terutama sekali mereka yang nak detox 

9 Bahan Utama dalam Herbalax Shaklee

Bahan herbalax shaklee
Bahan Utama Herbalax Shaklee



Dalam setiap apa yang kita nak guna mesti la kena tahu kandungan nya kan. begitu juga dengan herbalax Shaklee ni. Ia dihasilkan dari 9 bahan utama iaitu daun sena, daun alfafa, kulit pokok buctkthorn, likuoris, akar culver, jintan hitam, jintan manis, akar rubarb dan bunga mallow biru. Bahan-bahan ini dapat membantu pergerakan usus yang sihat. 


Manfaat Herbalax Shaklee

Manfaat herbalax shaklee
Manfaat Herbalax Shaklee


Disini terdapat 8 manfaat utama Herbalax iaitu :-

  1. Menjadikan badan lebih cergas dan ringan
  2. Berfungi sebagai pelawas
  3. Mencuci usus secara lembut dan semulajadi 
  4. Membantu mengempiskan perut 
  5. Membantu menurunkan berat badan 
  6. Membantu mengurangkan masalah bau mulut
  7. Membantu mengurangkan masalah sembelit
  8. Membantu membuang lemak dan toksin dalam badan

Testimoni Hebalax Shaklee 


sembelit
Testimoni Herbalax Shaklee jadi lawas

Dahulu saya mengalami masalah sembelit dan kadang-kadang keluar darah ketika buang air besar, walaupun saya minum banyak air, makan buah tapi tak jalan jugak. Kepala jadi pening dah 3 hari baru dapat ke tandas, Namun setelah saya mencuba lecithin dan alfafa saya dapat buaang air setiap hari. Sekarang ni pulak makan herbalax makin lawas jadinya walaupun ketika puasa. Berat pun makin kurang. Best sangat. 


lawas
Testimoni Herbalax Tiada Masalah Sembelit 

"Saya adalah pengguna lecithin dan herbalax yang tegar, saya kurus tidak tapi masalah pembuang jadi lancar. saya bukan sembelit orang nya tapi tidak pernah rasa nak buang air besar. sebelum saya kenal shaklee saya amalkan julap."

Baca lanjut testimoni herbalax shaklee DISINI
Baca juga : 7 Cara mendapatkan perut kempis selepas bersalin 

Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


Ini adalah iklan produk tradisional.

KKLIU 2470/2019 - Sah sehingga 31 Dis 2021 
MAL10080110TC

Saranan penggunaan Herbalax Shaklee 

Dewasa dan kanak-kanak 12 tahun ke atas: 4 tablet sekali sehari selepas makan.
Kanak-kanak bawah 12 tahun: Rujuk doktor anda.

Harga Herbalax Shaklee

Harga Jualan : Rm57.50 
Kandungan : 120 biji 

Ingin dapatkan rangkain produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli.



Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263


Continue Reading

24 August 2015

7 CARA MENDAPATKAN PERUT KEMPIS SELEPAS BERSALIN


perut kempis


Selepas bersalin tempat yang paling risau mesti tang perut kan..hehe. AR tau la..AR pun mengalami masalah yang sama. Lagi2 dah anak 3. Kat sini AR ada cara mendapatkan perut kempis selepas bersalin. Tapi janji kena disiplin ye kalau betul2 nak perut macam anak dara.

  1. Menyusukan bayi sepenuhnya - Usahakan untuk menyusukan bayi sepenuhnya. Selain memberi banyak kebaikan kepada bayi, ia juga mempercepatkan proses pengecutan rahim dan membakar 200 hingga 600 kalori sehari.
  1. Berbengkung dalam pantang - Jangan culas untuk berbengkung dalam pantang. habis pantang belum tentu rajin nak pakai bengkung kan.
  1. Bertungku dan bertangas - bertungku bagus untuk memecahkan darah beku, lemak dan mengurangkan bengkak dalam rahim.  Bertangas pula dapat memecahkan lemak, angin dan air berlebihan dalam badan yang ada sepanjang mengandung.
  1. Jaga makan - Jangan terlalu mengikut selera makan yang kadang kala sukar dikawal. Walaupun sebagai ibu menyusu, anda tidak digalakkan berdiet berlebihan tetapi jangan ambil kesempatan untuk makan sesuka hati. Pastikan mengamalkan pemakanan yang berkhasiat dan seimbang bagi membekalkan nutrien kepada bayi dan dalam masa yang sama mengelakkan masalah perut buncit dan menggeleber. Kurangkan makanan berlemak dan berminyak, sebaliknya ambil makanan berprotein secukupnya bagi membina semula otot serta makanan membakar lemak seperti oat, kekacang, bayam dan salmon.
  1. Jangan lupa bersenam - Aktiviti senaman tidak dinafikan turut membantu menyelesaikan masalah perut buncit. Lakukan senaman kardiovaskular dan abdomen bagi membantu mengempiskan perut. Pastikan anda mengamalkan senaman yang khusus untuk membentuk perut daripada jurulatih yang diiktiraf. Lakukan secara konsisten untuk mendapatkan kesan yang dikehendaki.
  1. Hati-hati dengan postur badan - Jangan pandang remeh dengan cara pergerakan anda setiap hari. Kebanyakan ibu selepas bersalin kurang prihatin terhadap postur badan ketika berjalan, duduk dan mengangkat barang. Postur yang salah turut menyumbang kepada masalah perut buncit dan menggeleber.
  1. Jom detoks - Kaedah detoksifikasi menggunakan bahan-bahan semula jadi turut membantu mendapatkan perut yang kempis. Lebihan toksin yang berkumpul dalam badan terutama bahagian perut perlu dikeluarkan. Amalkan proses detoksifikasi secara konsisten bagi membuang toksin dalam badan terutama bahagian perut.
`
Dann ini pula set perut kempis dari Shaklee..tiba2 ada set perut kempis..hehe..Betul ni nak bagi tau..Sesuai untuk ibu2 yang lepas bersalin dan nak kembalikan badan macam sebelum bersalin. Malah boleh dapat macam anak dara pun. Selamat untuk ibu yang menyusukan anak. AR sendiri tak tinggal supplement ni. Alhamdulillah walaupun sekrang tak kempis macam anak dara. Tapi tak de la sampai macam pregnant 3 bulan kan. hehe. Dalam 7 cara nak perut kempis kat atas tu kann..AR rasa no 6 tu tak pasti la AR ada jaga ke tak. kalau yang lain tu Alhamdulillah semua buat. Sape taknak perut kempis tipu la kan. 

perut kempis masa menyusukan anak


Untuk detox pula boleh tambah Herbalax. Herbalax ni boleh buat kita membuang sikit. Jadi setengah baby pun akan membuang sama dengan mak dia. Baby AR ok je kalau AR telan Herbalax ni. kalau biasa dia berak 2 kali sehari tapi bila malam nya AR ambil herbalax ni Nayli kadang-kadang berak 3 kali ke 4 kali. keesokannya xde dah. dah ok balik.


herbalax
Testimoni dari Puan Qashlynn...Dari pengguna terus jadi Agen Shaklee. Suka ke suka tu nama nya ;)



Baca juga : 

Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 atau secara percuma dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli shaklee.







Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263



Continue Reading