01 December 2020

TESTIMONI ESP UNTUK KURUS DAN KULIT BERJERAWAT


ESP Shaklee untuk kurus
Testimoni ESP rasa kenyang sepanjang hari.
"Nak bagitau sepanjang minum esp makan nasi sekali sehari je. Minum pagi pukul 10 atau 11 tak rasa lapar sangat. Tapi makan jugak kueh untuk alas perut. Dalam pukul 2 atau 3 petang baru makan nasi. Nasi pun tak penuh pinggan macam dulu rasa cepat kenyang. Biat beli esp untuk masalah penyakit kulit. Tak sangka pulak boleh buat rasa kenyang. Macam ni boleh la turunkan berat badan sekali kan. Diet"

Testimoni ESP untuk kurus
Testimoni ESP dan Lecithin Shaklee untuk lawas dan kurus
Dah makan nak masuk botol ketiga. Dalam 3-4 hari lagi habis la botol ke dua tu. Okey sangat2 Berak pun kerap. Dulu berak sehari sekali je waktu pagi. La ni sehari 2-3 kali. Pastu baju pon Alhamdulillah banyak dah boleh pakai selalu kat lutut ada lemak-lemak Ni lemak tu tak nampak dah. Nampak tiruih ja Nampak tulang. Peha pun rasa makin kecik sikit. Ada beli kebaya masa tahun 2015, kebaya tu size M. Memang beli yang kecik lepas tu gantung ja dalam bilik. Mula-mula beli memang tak caya boleh pakai, memang tak boleh masuk langsung . Kelmarin try masuk dah cuma ketat sikit lah. Moga-moga boleh pakai raya ni. Ada lagi 2 bulan. "
ESP Shaklee untuk kulit berjerawat
Testimoni ESP untuk kulit 
ESP terbaik bagi saya untuk parut. sangat berbeza bila ambil ESP. Masa naik jerawat parut-parut cepat hilang kalau tak dulu memang parut akan la,bat hilang. Dan kulit muka rasa tegang dan ajal juga.
Testimoni ESP Shaklee untuk kurus
Testimoni ESP Kulit sihat dan rasa kenyang 
Nak kasi feedback ni, Sejak consume ESP Shaklee ni kan kulit jarang naik jerawat, dan baru terperasan muka dah tak cepat sunburn kalau tidak tak boleh kena panas sikitmesti merelit. Kulit dah semakin ok. Tona kulit hampir-hampir nak sekata dah. Cuma tang dahi ja. Dann minum ESP ni kan cepat kenyang tau, nafsu makan takdelah macam orang gila. Even kadang-kadang tak minum eso tapi kesan dia still nampak. Bagus ESP ni. Nanti habis nak beli lagi.
Testimoni ESP Shaklee untuk kulit
Testimoni ESP jerawat hilang
Saya ambil ESP dan Vitamin C Shaklee untuk masalah jerawat saya yang teruk akibat resdung. saya makan dan buat masker vitamin C. Alhamdulillah jerawat kecut dan hilang.


Baca lanjut mengenai ESP, Klik Sini ==> Harga, kebaikan dan keistimewaan ESP Shaklee

Baca juga : 

Harga ESP Shaklee 

Harga Rm161.00
Isi Kandungan 850gm / 30 hidangan



Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 atau secara percuma dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli shaklee.











Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263

0 comments:

Post a comment